diumenge, 15 de març del 2009

Experiment: Ajuntaments a prova! (primera part)

Fa quasi un mes us demanava que recordessiu una data: el 16 de febrer. Doncs bé, us dóno unes dades més perquè feu els vostres càlculs i n'extregueu les vostres pròpies conclusions:

Per causes de força major, vaig haver de deixar el cotxe aparcat en zona blava durant unes hores. Tot i que no t'informen clarament de què et posaran una multa, vaig pensar que no tardaria en arribar. I us informaré de quant van trigar: 4 setmanes justes. A l'agost del 2008 vaig anar a l'Ajuntament a demanar per escrit, mitjançant una sol·licitud, que em retornessin una documentació particular -meva!-. Per Nadal, com que encara no havia rebut resposta, vaig repetir la sol·licitud (vés que els meus papers no siguin a Salamanca ara!). Ja he pagat la multa però després de set mesos encara no sé res de la meva documentació. Ajuntament: 1, Eva: 0.